Pazartesi, Kasım 22

iyi ki de doğdum ki :)

Sanırım doğum günlerinin en sevdiğim tarafı, ortada hiç bi sebep yokken mutlu hakkının elmizde olması :)) Durduk yerde sevinebilirsiniz kimse yadırgamaz, doyasıya gülebilirsiniz kimse size deli demez, doyasıya şımarabilirsiniz herkes nazınızı çeker, çekmezse "ama bugün benim doğum günüüümmm" kartını çıkarabilirsiniz. :) Ve herkes "iyi ki doğdun" derrr :)
Üstüne pasta yer dilekler diler mum üflersiniz :))
Bu yaşıma akrabalarımla akçampakçamda girdim, yeni yıla nasıl girerseniz yılınız öyle geçer derler ya, bu durum yeni yaşımıza girdiğimiz zaman için de geçerlidir umarım :)))
İşte bu da benim annem ve pastabanla ortak yapımımız olan pastamız:
iyi ki doğdum!
Notnotnotnot: Ev yapımı tadı nefis pastaların yamru yumruluğuna alıştım ama yine de bu doğum günümde bir pasta kursuna gitmeye daha çok ikna oldum.:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...